- Ophaling en levering van uw strijk- of wasbestellingen op uw werkplaats
- Schoonmaak van uw auto tijdens de kantooruren
- Onderhoud en herstelling van uw fiets in de parking van uw gebouw
- Wellnessactiviteiten georganiseerd in de vestiging van uw onderneming
- Boek uw vergaderzalen online
- Profiteer van voordelen, wedstrijden, tickets tegen verlaagd tarief en andere kortingen
Verhuur zalen
De cateringdienst voor de vergaderzalen is verbonden aan het restaurant van het gebouw en is momenteel niet beschikbaar. Als u dit soort service nodig heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Hoe reserveren?
De zalen kunnen gehuurd worden door zowel de huurders in het gebouw als door externe personen of bedrijven.
Bij uw eerste reservatie moet het document dat u hier kan downloaden ingevuld opsturen naar info@easyday.be. Met dit document kan een account voor uw bedrijf aangemaakt worden en wordt de reservatiemodule in uw persoonlijk account geactiveerd zonder voorafbetaling.
Geen tijd om het formulier in te vullen ? U kan onmiddellijk reserveren door op de site te registreren en te betalen via bankkaart.
Voorstelling van de beschikbare zalen in het Gravity gebouw
6 vergaderzalen met een maximumcapaciteit tussen 6 en 20 personen en uitgerust met het meest recente audio/video materiaal staan ter beschikking van 6u tot 22u. Download de brochure hier.
Room 1 - Mercury
Voor informele vergaderingen
- Maximum 8 personen
- Hoge tafels en stoelen
- Scherm en electronische flipchart
Room 2 - Venus
Ideaal voor uw brainstormingsessies
- Maximum 10 personen
- Kleine zetels en lage tafel
- Interactief whiteboard
Room 3 - Mars
Voor uw conferenties en recepties
- Maximum 20 personen
- Modulaire uitrusting, zelf te verplaatsen
- Conference call
Room 4 - Jupiter
Klassieke vergaderzaal
- Maximum 6 personen
- Tafel en stoelen
- Scherm, conference call en electronische flipchart
Room 5 - Saturn
Ideaal voor uw videoconferenties
- Maximum 10 personen
- Tafel en stoelen
- Multifonctioneel scherm
Room 6 - Neptune
Klassieke vergaderzaal
- Maximum 8 personen
- Tafel en stoelen
- Scherm, conference call en electronische flipchart
Twee mobiele videoprojectors staan te uwer beschikking. Het klein materiaal (bordenwissers/stylo/muis/toetsenbord) is ter beschikking aan het onthaal en moet na elke vergadering teruggebracht worden.
Tarieven
Reservatie per > | uur | halve dag (minimum 4u) | dag (minimum 8h) |
Room 1 | 25,00 €/u | 20,00 €/u | 18,75 €/u |
Room 2 | 25,00 €/u | 20,00 €/u | 18,75 €/u |
Room 3 | 75,00 €/u | 60,00 €/u | 56,25 €/u |
Room 4 | 30,00 €/u | 23,75 €/u | 21,87 €/u |
Room 5 | 40,00 €/u | 32,50 €/u | 27,50 €/u |
Room 6 | 30,00 €/u | 23,75 €/u | 21,87 €/u |
Bedragen zonder BTW en zonder supplement extra bewaking na 18u.
Supplement bewaking na 18u: op offerte
De parking is voorbehouden voor de huurders van het gebouw, hun bezoekers en de gebruikers van Be Park.